Nomineer voor de CCMA Pluim!!

 

De CCMA Pluim® is gestart in 2009 en is een initiatief van de CCMA.

 

Het doel is om een aantal keer per jaar op het gebied van klantcontact een goed presenterende organisatie op een positieve wijze te belonen voor de inspanningen. Bedoelt als een positieve tegenhanger van de vaak negatieve persberichtgeving over het presteren van contact centers.

 

Criteria voor toekenning die onder andere worden gehanteerd zijn: 

 

-  Uitstraling van de organisatie 
-  De goede pers in het algemeen (geen negatieve berichten) 
-  De (eventueel) recent gewonnen prijzen 
-  Resultaten uit externe benchmarks 
-  De goede resultaten uit externe kwaliteitsonderzoeken 

-  De reacties op Meldpunt Telefoon Irritatie

-  Positieve reacties van branchegenoten 

-  De klantfocus, klantgerichtheid en de zorg voor de eigen medewerkers

Winnaars van de CCMA Pluim zijn:

 

2012

- Gemeente Veldhoven

 

2011

- The Phonehouse

- Rijkswaterstaat Corporate Dienst

 

2010

- Univé-VGZ-IZA-Trias

- Eneco

- Gemeente Veenendaal
 

2009

- T-Mobile

-  XS4all 

- ANWB


Netgemak Internetbureau