The Phone House wint CCMA Pluim

 

Ieder kwartaal reikt de CCMA een positieve prijs uit: De CCMA PLUIM. Deze pluim is bedoeld voor bedrijven en organisaties die zich positief onderscheiden op het gebied van klantenservice en met name de kwaliteit van de telefonische contacten via het contact center.

 

Op basis van een flink aantal criteria (zie ook de toelichting) wordt ieder kwartaal een keuze gemaakt uit de best presterende organisaties. De pluim wordt sinds 2009 ieder kwartaal uitgereikt en is inmiddels één van de meest prestigieuze prijzen in de contact center branche.

 

Met name heeft de positieve feedback van klanten, onder andere in de social media en de vele nominaties op onze website, de jury doen besluiten de CCMA Pluim aan The Phone House toe te kennen. Je kunt dus met recht stellen dat het zowel een publieksprijs als een vakjury prijs is geworden voor The Phone House!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Voorzitter Jos Mittelmeijer en secretaris Gerard Teubner, beiden van de CCMA, overhandigen de CCMA Pluim aan de contact center manager Mustafa Nalbantoglu, CRM directeur Peter Swagerman en Managing Director Nick Willcox van The Phone House.

 

 

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rijkswaterstaat Corporate Dienst wint CCMA Pluim

 

Zes enthousiaste teamleiders van het klantencontactcentrum (KCC) en Landelijke Informatielijn van Rijkswaterstaat Corporate Dienst hebben op 21 april de CCMA Pluim ontvangen. 

 

Rijkswaterstaat Corporate Dienst heeft zich onderscheiden binnen de markt door de klant centraal te stellen in zowel het interne als het externe klantcontactproces. De teamleiders hebben de afgelopen periode een intensief traject doorlopen waarbij verdere professionalisering van het klantcontact centraal stond. Rijkswaterstaat wil toe naar optimale regie in het klantproces met hospitality als centraal thema. De kwaliteit wordt door de klanten gemiddeld als hoog ervaren met daarbij nog extra positieve uitschieters waar het gaat om de servicegerichtheid van de medewerkers van het klantcontactcentrum en de Landelijke Informatielijn.

 

Diverse (semi)overheidsinstellingen die het klantencontactcentrum en de Landelijke Informatielijn van Rijkswaterstaat hebben bezocht in de afgelopen twee jaar waren geïnspireerd en onder de indruk. Met name ook van het plezier dat de mensen uistralen. De hoge betrokkenheid en tevredenheid van de medewerkers vertaalt zich ook direct in het contact met de klant.

 

Voor de teamleiders is deze Pluim van de CCMA een mooie blijk van waardering om vervolgens enthousiast aan de slag te gaan met de verdere ontwikkeling binnen het klantencontactcentrum. De teamleiders Mireille Lammers, Kuuk de Zeeuw, Ilkay Erbulut, Jeroen van Hemert, Frans Ardaseer, Pieter van Oostrum namen verheugd de CCMA Pluim in ontvangst en toonden zich blij verrast:

 

“ Een kroon op ons werk, helemaal omdat wij binnenkort op 22 juni 2011 het 5 jarig bestaan van het KCC vieren!”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Personeel van de RWS Corporate Dienst - Landelijke informatielijn nemen de prijs in ontvangst

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto onderschrift

De teamleiders hebben de CCMA Pluim uitgereikt gekregen door twee bestuursleden van de CCMA in aanwezigheid van de directeur Services en de afdelingshoofden. Van links naar rechts op de foto: Marleen Teunissen (directeur Services), Mireille Lammers, Jan Brink (afdelingshoofd), Pieter van Oostrum, Jaap Frommé (afdelingshoofd), Frans Ardaseer, Kuuk de Zeeuw, Jos Mittelmeijer (voorzitter vereniging CCMA) en Gerard Teubner (secretaris vereniging CCMA)

 

 

 

 


Netgemak Internetbureau