Klantcontact is overal

"Mensen vergeten nooit het gevoel dat je ze geeft! Twee avonden, drie zaterdagen, intensieve telefoon gesprekken en voorstellen over en weer en ineens hadden we het te pakken: Connect!” aldus Daniëlle Morf, voorzitter van het CCMA.

 

Het CCMA maakt een grote stap voorwaarts. In een energieke bijeenkomst bij PushCall in Delft heeft het bestuur een eerste Sneak Preview gegeven van de nieuwe koers en stijl. Hierin benadrukt het CCMA dat de klantcontactprofessional eigenaar is van het moment waarop het goede gevoel bij de klant ontstaat.

 

“Iedereen in de organisatie draagt bij aan dat belangrijke moment van connectie. De WFM specialist, de trainer, de manager en niet te vergeten de klantcontact medewerker die het dichtste bij de klant staat. Maar ook de bezorger van een pakketje, de meneer op de retourafdeling of de baliemedewerkster bij de gemeente. Want klantcontact is overal!” aldus Simone van den Berge, bestuurslid CCMA en voorzitter van de jury CCManager Award ’16.

 

CCMA is een toonaangevend en inspirerend platform dat vakmanschap waardeert, continu ontwikkelt en zeker nu verbinding zoekt met actieve leden en kennispartners. Simone van den Berge, bestuurslid van het CCMA: “Wij geloven dat in ons vak alles draait om het gevoel dat wij creëren. Het vereist vakmanschap om bij elk contact tussen klant en organisatie de juiste snaar te raken. Wij nemen nu het voortouw in de ontwikkeling van profielen die organisaties gaan helpen de professional van het juiste niveau aan te trekken of verder op te leiden.”

 

De nieuwe energie van het CCMA spreekt aan. In een mooie presentatie laat het bestuur zien hoe het nieuwe imago vorm krijgt. Connect is het sleutelwoord. De hoofdletter C een belangrijk element in alle uitingen. De nieuwe stap die wordt genomen laat zien dat ze het samen willen doen. Iedere partner die zich aan het CCMA verbindt, kan rekenen op exposure van formaat en cachet. Er wordt echter niet voorbij gegaan aan de identiteit van de organisatie zelf. En dat laten ze zien!

 

 

 

Dichterbij succes in klantcontact kom je niet!

Download het hele persbericht - DOWNLOAD PERSBERICHT HIER


Netgemak Internetbureau