‘Face the Disruption: Cloud Customer Contact’ – Seminar 17 september

 

Aspect Software en DDM Consulting presenteren de nieuwste ontwikkelingen in Cloud en Customer Contact

• Met analyse van de Nederlandse markt door Marktonderzoeker Peter Vermeulen (PB7)

• Inclusief demo van Zipwire Cloud

 

Amsterdam/Nieuwegein, 19 augustus 2014 - Alles wordt anders in klantcontact. Cloud-technologie geeft veel meer handelingssnelheid. Korte Time-to-Market en meebewegen met de business wordt een stuk makkelijker. Aspect Software en DDM Consulting hebben een kort en krachtig programma samengesteld om u bij te praten over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Cloud Computing en Customer Service. Neem deel aan het seminar ‘Face the Disruption: Cloud Customer Contact’ van Aspect Software en DDM Consulting op 17 september.

 

Maak kennis met een disruptieve technologie, en ervaar hoe u zelf in een oogwenk first-class klantcontact opzet. Maar er is veel kaf onder het koren. Waar moet u op letten? En hoe past u Cloud in binnen uw bestaande customer contact infrastructuur? Met analyse van de Nederlandse markt door Marktonderzoeker Peter Vermeulen en met demo van Zipwire Cloud.

 

Deelname is kosteloos; het aantal deelnemers is beperkt.

 

Voor wie?

Het seminar ‘Face the Disruption: Cloud Customer Contact’ is speciaal gericht op business managers, customer service managers, contact center managers en marketeers die de voordelen, maar ook de valkuilen willen weten van de Cloud voor de verbetering van hun customer experience en de verlaging van hun kosten.


Topics

• Wat zijn de mogelijkheden?

• Meer flexibiliteit tegen lagere kosten

• Capex of Opex?

• Hoe zit het met privacy?

• Schaalbaarheid

• Integratie met bestaande systemen

• Cloud of on-premise?

 

Datum en tijd

17 september – 16:30 – 20:00 uur (met een hapje en een drankje)


Plaats

Van der Valk Hotel Breukelen
Stationsweg 91
3621 LK Breukelen

 

Reserveer nu uw deelname op http://bit.ly/FaceTheDisruption.

Na aanmelding ontvangt u per omgaande de bevestiging.
 


Netgemak Internetbureau