14 december voorlichting opleidingen Customer Management

Op 14 december is er in Zeist (Conferentiecentrum Woudschoten) een voorlichtingsprogramma van School

for Customer Management. U kunt informatiesessies bijwonen van respectievelijk post HBO Contact Center | Customer Management, post HBO Work Force Management en de MBA Customer Management:

Het programma:

13.30 - 16.00 MBA Customer Management

16.30-18.00 Post HBO Contact Center | Customer Management

16.30-18.00 Post HBO Work Force Management

19.00- 20.30 Post HBO Contact Center | Customer Management

19.00-20.30 Post HBO Work Force Management

Meer informatie - KLIK HIER

Pan Europees certificaat voor Customer Management opleiding

Nieuwe Post HBO van School for Customer Management Europees gecertificeerd

Den Haag, 8 november 2011. De post HBO Bachelor opleiding Customer Management mag per direct het predicaat ‘European Certificate in Customer Contact Centre Management’ dragen. Accreditatieorgaan PEEAC heeft de managementopleiding positief getoetst aan de strenge kwaliteitsnormen van FEDMA, de Europese koepel van belangenorganisaties voor Direct & Interactive Marketing. Hiermee is de vooraanstaande Europese certificering een feit.

De post HBO Bachelor Customer Management is een nieuwe opleiding in het portfolio van School for Customer Management. In september 2011 ging de eerste leergang van start. Eerder werd ook de Master Customer Management van School for Customer Management al Pan Europees geaccrediteerd. De Bachelor en de Master Customer Management vormen nu tezamen een Europees geaccrediteerde doorlopende leerlijn.

Volgens Michael Muth, PEAAC coördinator binnen FEDMA, was de toetsingsprocedure intensief en veelomvattend. De accreditatie commissie velde een oordeel over onder andere de inhoud van de opleiding, de kwaliteit van het onderwijs, de marktconformiteit en Europese toepasbaarheid. Muth stelt dat de post HBO Bachelor Customer Management aan alle vereisten voldoet om gekwalificeerde managers af te leveren met uitstekende carrière perspectieven op de internationale arbeidsmarkt.

Hanny Philipse, CEO van School for Customer Management, benadrukt het belang van Europese certificering en diplomering: “Klant contact management is een jong vakgebied dat snel in aanzien wint. Goed opgeleide managers moeten zich kunnen onderscheiden met transparante nationale en internationale geaccrediteerde certificaten en diploma’s. We zijn trots dat we onze studenten deze meerwaarde kunnen bieden.”

Dubbele erkenning klantcontact opleidingen Philipse

De Inspectie van het Onderwijs heeft onlangs de examenkwaliteit van de erkende MBO opleidingen van Philipse Business School onderzocht en goed bevonden. Het betreft de MBO 3 opleiding tot Klant Contact Medewerker en de MBO 4 opleiding tot Teamleider. Hiermee is Philipse de enige particuliere opleider in Nederland die is erkend om deze klantcontact opleidingen zelfstandig te mogen uitvoeren. In haar rapportage toont de Inspectie zich vooral lovend over ‘de getoonde vakbekwaamheid in de praktisch uitvoerbare examenopdrachten op de werkplek van de kandidaten en de professionele uitwerkingen van de beoordelingsrichtlijnen’.

Anja Hulsenboom, business director van Philipse Business School, is trots op het unieke resultaat: “Daar waar andere particuliere opleiders bij het aanbieden van erkende opleidingen meeliften op de erkenning van reguliere MBO instellingen, kunnen wij deze klantcontact opleidingen zelfstandig aanbieden. Dit vraagt om substantiële investeringen in mensen en kwaliteit van dienstverlening, maar kan voor ons uit gezien het grote studentvolume dat wij bedienen. Momenteel volgen meer dan 3.000 medewerkers en middelmanagers een erkende klantcontact opleiding via Philipse Business School.

Philipse kiest voor de onafhankelijke koers omdat het klanten daarmee flexibeler kan bedienen. Hulsenboom: “We kunnen maatwerk wensen van werkgevers makkelijker en sneller implementeren, zodat de opleidingsprogramma’s optimaal aansluiten bij de dagelijkse praktijk en bij specifieke opleidingsbehoeften van individuele organisaties. We zijn daardoor tevens in staat studenten maandelijks in- en uit te laten stromen. Dat is zowel praktisch als financieel gezien aantrekkelijk voor veel klanten.”

Voor meer informatie surf naar www.philipsebusinessschool.com