Persoonlijk Leiderschap in Contact Centers:

nieuwe opleiding voor managers

‘Persoonlijk leiderschap in Contact Centers’ is de naam van een nieuwe, 11- daagse opleiding in de wereld van klantcontact. Een opleiding voor ervaren managers die op zoek zijn naar een verfrissende en unieke aanpak als het gaat om leiderschap in hun contact center. Dat klinkt uitdagend, maar wat is er nu zo anders aan deze opleiding? Bas Filippini en Paul Roodnat van Tele’Train, de initiatiefnemers van deze opleiding, praten de branche graag bij.

Persoonlijke drijfveren

“Deze voor de contact center branche unieke opleiding, gebaseerd op NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren), richt zich op persoonlijke groei. Daar waar veel opleidingen strategische modellen als uitgangspunt nemen, kiezen wij ervoor om te werken vanuit persoonlijke drijfveren.”, aldus Filippini. Dit klinkt wellicht wat abstract, maar dat is het allerminst. “De opleiding is geheel in de stijl van Tele’Train praktisch ingestoken. We gaan op zoek naar de talenten van de deelnemers en geven ze handvatten om deze zo goed mogelijk in te zetten in de dagelijkse contactcenter praktijk. Maar ook privé zullen de deelnemers hiervan het resultaat zeker gaan merken.”

Multi Level Leadership

De opleiding bestaat in basis uit 5 zogenoemde ‘kracht’ blokken: de kracht van Communicatie, Authenticiteit, Verandering, Focus en Loslaten. Herkenbare thema’s voor managers. Roodnat: “De deelnemers leren in 5 blokken van 2 a 3 dagen hoe ze uitdagingen en veranderingen kunnen omzetten in kansen voor zichzelf, hun medewerkers en de klant. Helemaal in lijn met het Multilevel Leadership programma dat Tele’Train het komende jaar gaat lanceren.” Uitdagingen zijn er nog genoeg als het gaat om klantcontact: zelfregulering, nieuwe media, flexibilisering en de nieuwe generatie klanten en medewerkers. Voor wie geïnteresseerd is, maar graag nog meer wil weten organiseert Tele’Train een proefsessie op 7 maart aanstaande. Meer informatie vindt u op teletrain.nl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Tele’Train B.V.

Paasheuvelweg 1