Welk contactcenter gaat onbekommerd bellen?

Ieder contactcenter in Nederland mag gratis meedoen met de actie ‘Een week lang onbekommerd bellen’ van payrollbedrijf Tentoo. Op www.tentoo.nl/actie kunnen medewerkers zelf aangeven wat hen helpt bij zorgeloos bellen.

Uit alle deelnemers wint één contactcenter een week lang een luxe lunch, goede Nespresso-koffie inclusief Nespresso-apparaat óf een heerlijke bedrijfsmassage. Met deze actie wil Tentoo de medewerkers van contactcenters eens extra in het zonnetje zetten. Want werken bij een contactcenter is leuk, maar zeker ook intensief. Een beetje ontspanning en extra energie kan helemaal geen kwaad wanneer je uren achter elkaar aan de telefoon zit.

Deelname aan deze verwenactie is gratis en verplicht de contactcenters tot niets. Het enige wat de medewerkers hoeven te doen is op www.tentoo.nl/actie aangeven wat hen het beste helpt met onbekommerd bellen. Vraag een gratis deelname poster aan via marketing@tentoo.nl.  Uit alle deelnemers wordt via loting in de eerste week van april een prijswinnaar getrokken.

Doet jouw contactcenter mee en maak jíj kans op een week lang onbekommerd bellen?

www.tentoo.nl/actie

Over Tentoo

Tentoo is het eerste payrollbedrijf van Nederland en ondersteunt callcenters en contactcenters bij de verloning van hun medewerkers. Sinds 1992 neemt Tentoo de zorgen, risico’s en belemmeringen weg rondom uitbetalingen en werkgeverschap. Tentoo maakt het ondernemerschap eenvoudiger.