Communicatie met onze leden 

 

Als bestuur van de CCMA zijn wij doordrongen van het nut en de noodzaak van communicatie met onze leden, potentiele leden en andere belangstellenden. Onze leden zijn immers zelf allemaal deskundig op het gebied van communicatie.

 

Met de recente veranderingen in het uitgeverslandschap herorienteren wij ons op dit moment op de wijze waarop en met welke partners wij een structurele relatie aangaan die ons voldoende diepgang en bereik leveren onder de doelgroep van de vereniging.

 

Website

Centraal in de communicatie blijft onze website. Onlangs in een nieuwe jasje gelanceerd zal deze site steeds verder worden uitgebreid met alles wat door de leden op prijs wordt gesteld. Daarnaast is de CCMA ook actief op SocialMedia Kanalen.

  

 

Twitter

 

Het SocialMedia kanaal bij uitstek is Twitter. Wilt u realtime op de hoogte blijven van nieuwtjes, uitnodigingen, events en nog veel meer? Volg ons dan op Twitter.

 

www.twitter.com/ccma_nl 

 

 

  

 

 

LinkedIn Groups

 

Met > 400 leden op de LinkedIn group CCMA en veel discussies is onze LinkedIn group een zeer actief SocialMedia Kanaal waar u gewoon lid van moet zijn.

 

www.linkedin.com en voeg CCMA toe aan uw Groups.

 

 

 

 

YouTube Kanaal

 

In het najaar 2010 heeft de CCMA haar eigen YouTube Kanaal gelanceerd. Diverse filmpjes zijn hier te bekijken zoals die van de Contact Center Agent Week en de Contact Center Manager van het jaar.

 

www.youtube.com/CCMANederland 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Suggesties

Mocht u suggestie of tips hebben op dit vlak dan horen wij dit graag van u. Mail ze naar info@vccma.nl

 

 


Netgemak Internetbureau