Philipse Businessschool, concreet meetbaar resultaat


Philipse Business School is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

 

Visie

Philipse Business School is een modern, no-nonsense opleidingsinstituut, dat het hoogste rendement wil behalen uit organisaties en mensen. Onze insteek is creatief en innovatief, waarbij waarden als integriteit en kwaliteit hoog in ons vaandel staan. De persoonlijke aanpak en benadering die wij hanteren sluit zoveel mogelijk aan bij de individuele situatie van de deelnemers.

 

Via ons lidmaatschap van CCMA ondersteunen wij actief de ontwikkeling van de managementprofessie binnen ons vakgebied.

 

Hartelijke groet,


 

Cas Toeset
 

Philipse Business School | Marketing Manager
Philipse Business School maakt deel uit van Hét Kennishuis voor klantcontact.

 

Contactgegevens:

Philipse Business School


'Het Oude Stadhuys'

De Poort 42

3991 DV Houten (Utrecht)

 

Overige gegevens

T  |  088 - 01 222 01

W |  www.philipsebusinessschool.nl

E  |  info@philipsebusinessschool.com

 


Netgemak Internetbureau