Tele’Train, marktleider in performance management oplossingen

 

Tele’Train, is marktleider in het optimaliseren van het één-op-één klantcontact voor uw organisatie en in het bijzonder het call- of contactcenter.


Tele’Train onderscheidt zich door een integrale aanpak, waarbij de mens centraal staat vanuit de visie: “Het verschil zit in de mens”. Vanuit haar missie: “Performance verbetering door optimale klantinteractie” staat Tele’Train voor praktisch en resultaatgericht maatwerk bij haar klanten. Begeleid door professionals uit de praktijk. Tele’Train levert een uitgekiend portfolio voor het optimaliseren en meetbaar maken van uw klantinteractie. Om vervolgens de noodzakelijke verbeteringen door te voeren.

Meer dan 130 bedrijven kozen reeds voor de zeer gedegen aanpak van Tele’Train. Hierdoor is Tele’Train marktleider geworden in performance management oplossingen voor klant contact organisaties. Met een zeer toegewijde filosofie dat elke klant “reference” klant moet zijn!

Tele’Train kan u organisatie ondersteunen door middel van de volgende specifieke oplossingen;

• Training & Education
Tele’Train levert maatwerk trainingstrajecten, management development programma’s, Erkende MBO en HBO opleidingen, e-learning portals en e-learning content. Tele’Train heeft als enige opleider een compleet e-learning pakket voor contact center medewerkers en leidinggevenden die door de overheid is erkend en CEDEO gecertificeerd is!

Performance Suite® software
Tele’Train levert de performance software van de wereldmarktleider Verint Systems, genaamd Witness Actionable Solutions®. Vanuit 1 database zijn de applicaties voor Workforce Management, Quality Monitoring, E-learning, KPI-Dashboards, Customer en Employee Feedback en Analytics geïntegreerd te benaderen en in te zetten; van dagsturing tot tactische en strategische analyses en (geautomatiseerde) verbetersuggesties. Voor hogere kwaliteit, lagere kosten, meer omzet en tevreden klanten en medewerkers! Via een eigen portal wordt de besturing neergelegd aan de voorkant van de organisatie; bij de eigen medewerkers en klanten!

• Professional services
- Interim management. Middels haar Call Review® Programma leveren de interim- en project managers direct resultaatverantwoordelijkheid in de aansturing en besturing van het contact center.
- Consultancy. De Business Intelligence consultants zijn verantwoordelijk voor de informatie en rapportagestromen en meetbare resultaten in uw organisatie en het verbeteren van de processen.
- Detachering. Tijdelijke planners, traffic managers, quality coaches en quality monitors en analisten, teamleiders en supervisors met ieder specifieke kennis en jarenlange ervaring binnen het klant contact vakgebied leveren praktische resultaten op dagbasis.
Managed Insourcing® BPO Solutions
Het specifieke van het klant contact vakgebied leidt de laatste jaren tot de vraag van onze klanten voor een geïntegreerde aanpak, waarin de gehele dienstverlening van Tele’Train met resultaatverantwoordelijkheid aangeboden wordt. Op locatie van de klant neemt Tele’Train de gehele of gedeeltelijke besturing van het klantcontact over en neemt hiervoor de turn key verantwoordelijkheid. Deze unieke formule van Managed Insourcing® kan betrekking hebben op het overnemen van de plannings- trainings- of kwaliteitsafdeling of het runnen van de gehele contact center operatie. Vanuit 1 principe; Operational excellence in klantcontact! Als cost- en profitcenter!

Tele’Train heeft de beschikking over een groot aantal customer testimonials van haar klanten op deze gebieden en mocht u geïnteresseerd zijn kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen op via info@teletrain.nl of informeren uzelf op www.teletrain.nl.

Contactgegevens

Tele’Train B.V.
Paasheuvelweg 1
1105 BE Amsterdam Zuidoost

 

Overige gegevens:
T  | +31 (0)20 - 470 4658
E  | info@teletrain.nl

W |  www.teletrain.nl



 


Netgemak Internetbureau