Over telecats:

Telecats is dé autoriteit in toepassing van taal- en spraaktechnologie bij processen rond klantcontact in het communicatiedomein. Telecats begon in 1993 als een pionier vantelefonische selfservice applicaties en werd al snel marktleider op het gebied van hoogwaardige en innovatieve klantcontactoplossingen.

 

 

Met behulp van spraakherkenningworden klanten geïdentificeerd en vragen geclassificeerd. Op basis van wat de klant inspreekt, wordt het gesprek gerouteerd, een vervolgvraag gesteld of krijgt de klant direct antwoord via selfservice. Zodra de medewerker het gesprek krijgt, verschijnen de contacthistorie, klantgegevens en de ingesproken vraag op het beeldscherm.

 

We hebben een natuurlijke drive voor innovatie en zijn telkens al bezig met de ontwikkeling van de volgende stap. Onze oplossingen zijn bewezen bij ruim 400 klanten waaronder de politie, gemeenten, KPN, Aegon, PGGM, Sanoma en de Consumentenbond. Zie ook www.telecats.nl.

 

Contactgegevens:

Telecats B.V.

Colosseum 42

7521 PT Enschede

 

Telefoon: 053 488 99 00

E-mail: info@telecats.nl

Website: www.telecats.nl

 


Netgemak Internetbureau